Pga den ekstraordinære situation afholdes årets DOUG generalforsamling online via Zoom. Det er stadig onsdag 18/3 kl. 15. Tilmelding via vores Meetup-gruppe: https://www.meetup.com/Danish-Oracle-User-Group/events/269134937, hvor du også finder connect-oplysninger.
Dagsorden ifølge vedtægterne:
1. Valg af dirigent
2. Beretning fra formanden
3. Beretning(er) fra evt. udvalg/grupper
4. Fremlæggelse af regnskab
5. Forslag fra bestyrelsen
• Det kommende års budget
• Fastlæggelse af kontingent
6. Behandling af indkomne forslag
7. Valg af bestyrelse
8. Valg af revisorer
9. Eventuelt
Ad pkt 3:
Der er pt. ingen udvalg eller grupper
Ad pkt 5:
Bestyrelsen indstiller til generalforsamlingen at kontingentet fastholdes på nuværende niveau: Nul kroner.
Ad pkt 6:
Andre forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest otte dage før generalforsamlingen. Forslag kan sendes til president@doug.dk. Indkomne forslag vil blive gjort tilgængelige på http://www.doug.dk/.
Ad pkt 7:
Efter vedtægterne træder bestyrelsen tilbage.
Følgende er villige til at modtage genvalg:
• Jeanette Holland
• Charlotte Hansen
• Dimitri van de Ven
• Steen Bartholdy
• Tove Horn
Herudover opstiller
• Ken Holmslykke